Waardering over Oosterveld, M., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 29 mei 2017

3.2
  • Ruggenmergaandoeningen
  • Oncologie

Na enige maanden onduidelijkheid binnen het CWZ terecht gekomen bij dr Oosterveld. Deze arts ervaren als zeer onprettig. Zij praat niet met de patiënt en legt niet uit wat er mogelijk aan de hand is. "Dat begrijpt u toch niet!?!" was een uitspraak. Een kleine poging werd pas ondernomen na enige verduidelijkings vragen vanuit mijn kant. Zonder al enige diagnose werd mij telefonisch door dr. Oosterveld medegedeeld dat er alvast een afspraak voor bestraling werd gemaakt. De arts was erg met zichzelf bezig en haar omgeving. Hierdoor voelde ik als patiënt geen enkel vertrouwen en mij niet serieus genomen. De uiteindelijke diagnose is ook gesteld in het Umc Radboud na een verwijzing op mijn eigen dringende verzoek. Dat bleek helaas uitgezaaide kanker te zijn.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
De betrokken specialist hebben wij inmiddels over uw opmerkingen geïnformeerd.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl. U kunt ons ook bellen, 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur).
Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oosterveld, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.