Internist Oranje, W.A.

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Endocrinologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Oranje, W.A., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 8 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Overgewicht

Specialisme

Interne geneeskunde

Dr. Oranje is een zeer deskundige internist. Daar kom je achter na verloop van tijd. Mijn complexe verhaal van 7 aandoeningen hoorde ze goed aan. En stelde gerichte vragen. Ze is in het begin niet zo mededeelzaam. Mogelijk door tijdgebrek. Maar zette alles wel in werking. Controles bloed op veel aspecten. In verband met diabetes diëtiste, verpleegkundigen die ivm nieuw medicijn elke week belden, voeten en ogen nakijken, reguliere controle van weer een andere verpleegkundige. Maar er was meer gaande. En even leek het alsof ze slechts de suiker en wat andere slechte waardes in bloed aanpakte. Maar geen oog had voor het andere. Maar het tegendeel is waar. Nu na een jaar ben ik 10 kg kwijt, zijn alle waarden op niveau, mijn medicatie voor suiker is met de helft verminderd. En door dit alles heeft het een enorm gunstig effect voor dat 2e grote probleem. Dus nu, na een jaar, begrijp ik waar dr. Oranje mee bezig was. Geduld. Hier is echt een geweldige professional aan het werk. Dus top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oranje, W.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.