Internist Oranje, W.A.

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Endocrinologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Oranje, W.A., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 8 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Interne geneeskunde

Ik ben een half jaar bij dr Oranje onder behandeling geweest, ik voel me door deze arts niet serieus genomen. Zij luisterde niet naar mijn ervaringen en legde mij haar behandeling dwingend op. Ik ben zelf medisch onderlegd en communicatief vaardig maar ik voelde mij zo in de afhankelijke rol van patiënt geduwd, dat ik dit in het gesprek niet kon keren. Dr Oranje volgde in mijn geval de laatste behandelrichtlijnen niet, deed ook geen onderzoek volgens de laatste richtlijnen. Zij sprak voor de ene aandoening te veel en voor de andere aandoening te weinig medicatie af. Ook mijn ervaring met de betreffende medicatie werd door haar weggewuifd. Mijn huisarts corrigeerde de behandeling steeds, maar daarvoor wend ik mij niet tot de specialist. Ook had ik weken extra nodig om te herstellen van de te hoge medicatiespiegel.Na twee consulten had ik het idee niet tot haar door te dringen en heb ik al mijn klachten voor haar op papier gezet. Dr Oranje zei:'Al deze klachten kunnen wel naar 10 of 15 ziektes leiden. Ben je al bij een psycholoog?' Dit is inderdaad de reden waarom ik naar een specialist verwezen was, om uit te zoeken welke ziekte(s) ik onder leden had. Ik heb voor een andere specialist gekozen. Ik vond er een luisterend oor, empathie, respect en, slechts na eenmaal uitgebreide bloedcontrole een vermoedelijke diagnose. Deze werd inmiddels, na vervolgonderzoek bevestigd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oranje, W.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.