Internist Oranje, W.A.

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Endocrinologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Oranje, W.A., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 4 december 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Diabetes

Specialisme

Interne geneeskunde

Wanneer je naar een arts (moet) gaan, is dat omdat je hulp nodig hebt. Zo ook in mijn geval, ik kwam met diverse klachten bij haar terecht, en voelde me vanaf het eerste moment niet serieus genomen. Deze arts kijkt je bijna niet aan, zit constant op het scherm te kijken en luistert al helemaal niet als je iets te melden hebt. Alsof je tegen de muur staat te praten. Ze komt ook erg koel en onpersoonlijk over, maar dit is natuurlijk mijn mening. De behandeling an sich heeft ook niet tot een verbetering geleid. Ik heb dit nu een tijd aangekeken maar ben echt tot de beslissing gekomen een andere internist te gaan zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oranje, W.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.