Waardering over Oulad Hadj, J., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 12 mei 2015

8.5
  • Borstkanker
  • Oncologie

Wat een geweldige arts. Dr. Oulad heeft mijn moeder tijdens de laatste twee jaar van haar leven behandeld, en ik heb alleen maar lof voor zijn professionaliteit, kundigheid en hart voor zijn vak. We hebben nooit meer dan 5 minuten moeten wachten, maar hij neemt altijd uitgebreid de tijd om alle klachten te bespreken. Hij luistert ontzettend goed naar wat jij en de familie wil, is meelevend maar ook duidelijk. Daarnaast belt hij regelmatig nog even om te vragen hoe het gaat, en of hij verder nog iets voor je kan betekenen. Waren alle artsen maar zo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oulad Hadj, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.