Waardering over Peters, F.P.J., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 3 oktober 2018

• Hodgkinlymfoom
  • Interne geneeskunde

Ik ben 6.5 jaar geleden bij een ongeluk terecht gekomen  bij  hem. We hebben ons altijd heel gehoord , tevreden, rustig, positief bij hem gevoeld.Hij is altijd heel duidelijk  geweest en kon zo aan mij als patient zien of het goed of slecht  met me ging.  Zelfs als ik  zei dat het goed ging en het eigenlijk slecht ging ondernam hij altijd actie. Hij heeft altijd ons duidelijk verteld wat de bedoeling was en wat er aan zat te komen. Mijn partner en ouders hebben  hem altijd als prettig ervaren.  Hij is direct en standvastig en komt op voor een patient. Hij is de belangrijkste  man op de oncologie  en zonder hem zou het denken niet draaien of in goede banen lopen. Zijn vastberadenheid zorgt voor een positieve indruk. Wij willen geen andere arts die ons te woord staat bij de oncologie. Wij zijn hem ontzettend dankbaar. Voor ons zijn de bezoekjes ook altijd heel prettig. Dhr. Frank Peters bedankt voor alle inzet. Wij geven u echt een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peters, F.P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.