Waardering over Post, A.T., Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 27 november 2012

Dokter post heeft mij prima geholpen,en was voor ons altijd een luisterend oor.Hij heeft mij steeds onder controle gehouden.Na een schildklieroperatie in 2008 in het VU medisch centrum,waar we toen ook via hem naar door verwezen zijn.Totdat er in dec 2011 een afwijking te zien was op de echo Alle onderzoeken die hij kon doen,heeft hij gedaan.Hij stond altijd voor ons klaar,ook als we vragen hadden konden we terecht.5 januari kregen we te horen dat het om schildklierkanker met metastasen ging.En dat hij de behandeling moest overgeven aan het VU in Amsterdam. Dat vonden wij heel erg ,we hadden met dokter post een hele goede band. Dokter post regelde een afspraak met het VU.En op 9 januari hadden we al een afspraak bij de specialist in het VU Waar ik nu nog steeds onder behandeling ben Dit heb ik mede te danken aan de goede medische zorgen van dokter Post.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Post, A.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.