Internist Rasica, M.

Internist

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Rasica, M., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 17 april 2018

Crohn en colitis ulcerosa

Specialisme

Interne geneeskunde

Bij de eerste afspraak wist de dokter niet eens waar ik voor kwam. Hij had nog niet in mijn dossier gekeken. In dit zelfde gesprek wilde hij na 1 korte blik op mijn medisch dossier mijn medicatie stop zetten, omdat hij dacht dat ik geen crohn had.Het tweede gesprek zei hij dat ik geen morbus Crohn had, maar pds terwijl de ziekte van crohn al 2 jaar geleden door een andere arts is vastgesteld dmv bloed-ontlasting onderzoeken, coloscopies en biopten. Ik vind dat deze man erg snel conclusies trekt zonder dat dit gebaseerd is op feiten. Ik vind het ook geen prettige dokter in de omgang.Ik ben totaal niet serieus genomen en ben blij dat ik weer patient bij mijn vorige arts ben.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze zorg. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met het Patiëntenservicebureau van het Bravis ziekenhuis tel. 088 - 70 67 795

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rasica, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.