Internist Rasica, M.

Internist

Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Rasica, M., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom op 22 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Vitamine B12

Specialisme

Interne geneeskunde

De dokter luisterde niet, negeerde alle onderbouwingen van me .Ik heb verhoogde MMA waarde en verhoogde homocystiene , B12 in grijs in grijs gebied. Ik heb een middenrifbreuk en barret slokdarm en slik daarvoor maagzuurremmers. Omdat mijn b12 waarde in het grijs gebied staan, vond hij dat er niet eens op MMA en homocysteine geprikt had mogen worden, gaf aan dat als de waarde boven de 100 zijn er geen problemen kunnen komen door B12 tekort. Alles wat hij aangaf strookt niet met wat klinische labs aan geven. Hij begon al met wat komt u hier doen, had dus blijkbaar niet bekeken waarvoor ik kwam, was ontzettend arrogant en het was gewoon abormaal hoe het ging. Stuurde me gewoon weg zonder onderzoek en zonder behandeling .

Reactie van/namens Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Bergen op Zoom - Bergen op Zoom

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze zorg. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met het Patiëntenservicebureau van het Bravis ziekenhuis tel. 088 - 70 67 795.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rasica, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.