Waardering over Reichert, L.J.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 14 oktober 2019

• N.v.t.

• Nieraandoeningen
  • Interne geneeskunde

Dr. Reichert is een fantastische arts. Ik heb in 10 jaar nog nooit het gevoel gehad dat hij haast heeft terwijl er uiteraard maar een bepaalde tijd voor een afspraak gereserveerd staat. Hij luistert goed en is eerlijk. Neemt altijd alle uitslagen door en legt ook uit of een verhoogde waarde slecht is of door iets anders veroorzaakt kan zijn. Je hebt inspraak in je eigen behandelplan. De beste arts die ik ooit gehad heb. Omdat mijn klachten (nieren) nu stabiel zijn moet ik helaas overstappen naar een andere internist (diabetes), hopelijk zijn mijn ervaringen met deze arts net zo positief als met deze arts.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 15 oktober 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. Fijn om te horen dat u zo positief bent over Dr. Reichert. Wij zullen uw mooie compliment doorgeven aan Dr. Reichert.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reichert, L.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.