Waardering over Reijnierse, J.E.T., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 21 februari 2017

9.5
  • Crohn en colitis ulcerosa
  • Interne geneeskunde

sinds 2003 ben ik patient geweest van dr. Reijnierse Helaas ben ik van de interne geneeskunde terecht gekomen bij de M D L afdeling Dr. Reijnierse is een mensenarts Zij is erg duidelijk voor de patient legt alles goed uit neemt de tijd komt haar afspraken goed na Als er vragen zijn belt ze altijd zo spoedig mogelijk terug .Ik heb heel veel vertrouwen in haar medische beoordelingen en kennis Kortom ik vind het een geweldige arts met een heel vriendelijke uitstraling

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

dr. Reijnierse kan trots zijn op uw mooie reactie. Bedankt voor dit compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reijnierse, J.E.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.