Waardering over Ronde, W. de, Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 15 september 2020

9.7
  • Hormonale stoornissen
  • Interne geneeskunde

Behalve de heer de Ronde heel erg kundig is, en goed op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen. Is hij bovenal bijzonder prettig in de omgang. Hij luistert goed, vraagt goed door, maar doet dit op een respectvolle wijze. Waar zorgverleners nog weleens willen vergeten dat de patient ook een volwassen persoon is, is de heer de Ronde hierop een prettige uitzondering. Ik was eerst onder behandeling bij hem in zijn periode in het VU ziekenhuis, inmiddels 15 jaar geleden denk ik, en ben hem gevolgd naar Spaarne in Haarlem. Ik heb het Kallmann Syndroom en daarvoor heb ik de laatste jaren niet heel intensief contact met hem, maar hij weet altijd meteen wie je bent, en staat altijd klaar voor je.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ronde, W. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.