Internist Royen, H.I.F.

Internist

Geslacht
Vrouw
Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Royen, H.I.F., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 29 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Beroerte

Specialisme

Interne geneeskunde

Aangenaam verrast was ik over de wijze van doorvragen en de echte interesse in wie ik was en waarom ik kwam. Doorvragen naar zaken die doorgaans niet direct aan de oppervlakte komen uit testen, een bloedbeeld of lichamelijk onderzoek. Brede interesse niet alleen als dokter maar ook als medemens. Een dokter die niet steeds naar een beeldscherm tuurt, maar je open aankijkt. Wat fijn is dat. Niet dat ik iets tegen computers heb hoor. Het viel me gewoon op en ik vond het bijzonder prettig. Specialistische benadering heeft vaak als kenmerk grote deskundigheid op een bepaald gebied. Niet alleen dat heb ik ervaren, maar ook oog voor mij als mens in zijn geheel. Een enthousiaste arts met liefde voor haar vak. Uiteindelijk naar huis gegaan met een aantal inzichten waar ik zelf mee aan de slag kan en niet nog meer pillen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Royen, H.I.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.