Waardering over Santoe, M.F.M., Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam op 23 november 2017

4.2
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

25-01-2017 een afspraak met Santoe omdat ik al sinds november 2016 met buikpijn liep. Dr. Santoe luisterde niet naar mijn klachten en zei dat iedereen weleens buikpijn had en ik moest ook meer Movicolon gaan innemen, op de echo was te zien dat er een beetje ontlasting zat. Hoe ik ook praatte luisteren is niet haar sterkste kant. Ik ben naar de huisarts gegaan en ben 22-11-2017 in het SFG te Rotterdam op de dagbehandeling geweest en er zijn 3 poliepen weggehaald uit de darmen. Mijn klachten waren dus wel gegrond en vind het jammer dat een arts totaal niet luistert naar een patiënt.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft. Wij zouden u graag de gelegenheid bieden uw ervaring persoonlijk te bespreken met onze cliëntvertrouwenspersoon. Dit geeft u wellicht meer duidelijkheid over het verloop van de zorg. U kunt onze cliëntvertrouwenspersoon bereiken via telefoonnummer 010 - 893 5442.

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Santoe, M.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.