Waardering over Santoe, M.F.M., Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam op 4 mei 2017

5.7
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Mw. Santoe deed mijn (voor mij) serieuze buikklachten en vermoeidheid af met ´maar mevrouw, iedereen heeft weleens buikpijn he´, schreef mij zakjes voor met een oplossing voor goede stoelgang, welke ik al heb gebruikt maar geen effect opleverden. Ik voelde mij weggestuurd en een zeurpiet, door haar laconieke houding en desinteresse voor mijn klacht.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Beste mevrouw ,

Wij vinden het spijtig om te lezen dat u de zorg niet als positief heeft ervaren. Wij waarderen het als u over uw ervaring in gesprek gaat met onze cliëntvertrouwenspersoon. Dit geeft u wellicht meer duidelijkheid over uw behandeling. Onze cliëntvertrouwenspersoon bereikt u via telefoonnummer 010 - 893 5442.

Vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Santoe, M.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.