Waardering over Schiphorst, P.P.J.B.M., Ziekenhuis Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk op 15 maart 2019

3.6
  • Alvleesklierontsteking
  • Interne geneeskunde

Was niet kundig genoeg voor mijn problematiek. De arts maakte verkeerde keuzes en daar had en heb ik veel last van. Was helaas te trots om mij door te sturen naar een specialist in een ander ziekenhuis. Een ander ziekenhuis heeft bedongen mij nav een onderzoek te houden, omdat mijn leven in gevaar was.

Reactie van/namens Ziekenhuis Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk

geplaatst op 15 maart 2019

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent over uw behandeling in ons ziekenhuis. Wij hebben uw waardering doorgestuurd naar onze Klachtenfunctionaris. Om na te gaan wat er aan de hand is en onze dienstverlening te verbeteren, stellen wij het op prijs als u contact met ons op wil nemen, zodat wij uw opmerkingen verder kunnen onderzoeken. Wilt u daarvoor mailen naar klachten@skbwinterswijk.nl? Bij voorbaat dank.

Bent u of werkt u voor Schiphorst, P.P.J.B.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.