Waardering over Schweitzer, D.H., Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 16 oktober 2017

9.2
  • Hypothyreoïdie
  • Interne geneeskunde

Geweldige arts. Een internist die echt kijkt naar de mens. Hij kijkt naar langetermijn oplossingen niet alleen op korte termijn je beter voelen. Kijkt niet alleen naar standaard behandeling maar naar wat past bij patiënt die voor hem zit. Althans dat is mijn ervaring. Hij laat zien wat hij in het dossier gezet wordt en ook wat bloedwaarden nu precies betekenen. Neemt geen genoegen met normaalwaarden als ik mij nog belabberd voel zoekt hij naar oplossing. Enige verbeterpunt is betere bereikbaarheid, dr. kan enkel eind van middag of avond terugbellen wat begrijpelijk is maar als je dan net te laat bent met opnemen (omdat je bijv in auto zit) krijg je hem niet meer te pakken omdat assistenten al naar huis zijn. Ook voor andere medische professionals buiten ziekenhuis soms lastig hem te bereiken. Maar hij is zeker bereid veel werk voor je te verzetten. Verder houdt hij van humor in de zorg, zeker niet onbelangrijk en laat hij coassisten en andere studenten op een respectvolle manier leren. Een topper in het ziekenhuis vind ik!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schweitzer, D.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.