Waardering over Seebus, E., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 24 februari 2014

7.7
  • Interne geneeskunde

Dokter Seebus is zeker een vriendelijke arts. Ze stelt vrij weinig vragen, luistert wel naar de antwoorden maar vraagt niet veel door. Dat geeft mij als patient soms het gevoel dat ze daarmee relevante informatie mist voor de verdere behandeling. Derhalve verstrek ik vaak zelf ongevraagd informatie waarvan ik denk dat deze van belang is. Als ik zelf vragen stel, bijv. bij een onverwachte wending in het ziekteproces, is het antwoord vaak vaag of ze geeft (eerlijk) aan het niet te weten. De behandeling wordt dan evidence based voortgezet waarbij ik dan maar hoop dat het goed komt. Ik mis een stukje uitleg. Belafspraken worden goed nagekomen. De polimedewerkers zijn kundig en prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Seebus, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.