Waardering over Seebus, E., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 15 juli 2019

2.3
  • Interne geneeskunde

Dr, Seebus staat niet open voor overleg, is overtuigd van haar eigen visie. De informatie komt niet binnen bij de Seebus ze neemt niets van een ander aan ook al is het medisch onderbouwd enkel noemt ze het rideltje op wat ze geleerd heeft. Aantal terugbel afspraken gemaakt Dr Seebus heeft aantal keer niet teruggebeld of komt zelf niet aan de lijn en reageerde erg laat op een spoedgeval belt pas week later terug nadat mijn man op 1e hulp lag en mijn man bloeduitslagen had laten prikken die van belang waren, mijn man heeft heel veel stress hiervan gehad. Heeft geen vertrouwen meer in de arts omdat dr verkeerd advies heeft gegeven waardoor mijn man op 1e hulp is beland. Vond dr ook erg arrrogant reageren zal niet toegeven dat ze een fout heeft gemaakt, zou  fijn als ze zich wat meer zou verdiepen in een cliënt kan van levensbelang zijn.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Goed dat u aangeeft niet tevreden te zijn over uw zorgproces. Als u het op prijs stelt om hierover in gesprek te gaan met ons dan staan wij daar zeker voor open. U kunt dit aangeven via zorgkaart@tergooi.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Seebus, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.