Waardering over Smit, J.M., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 13 juli 2017

• Endeldarmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Op mijn vorige beoordeling over dr. Smit wil ik even een aanvulling geven. Ze gaf tijdens de sigmoïdoscopie een pertinent negatief oordeel over de plek die ze zag. Ze heeft het onderzoek toen niet verder afgemaakt omdat ze haar conclusie getrokken had. Later bleek die niet te kloppen. Ik heb haar schriftelijk laten weten dat ze voor veel, onnodige, onrust had gezorgd. Ze heeft mij toen meteen gebeld om te zeggen dat het haar speet dat het zo gelopen was maar dat ze er echt van overtuigd was dat het niet goed was. En dat ze het onderzoek niet af had gemaakt omdat ze veronderstelde dat dat onnodig pijnlijk voor mij zou zijn. Een dergelijke reactie waardeer ik zeer! Ook artsen zitten er wel eens naast, het zijn ook mensen, maar als dat ruiterlijk toegegeven wordt is voor mij de zaak afgedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smit, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.