Waardering over Snijders, T.J.F., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 18 februari 2019

• Lymfeklierkanker
  • Oncologie

In augustus/september 2016 werd mijn lieve man voor een stamceltransplantatie opgenomen in het MST, behandelend arts was Hematoloog/oncoloog T. Snijders: we hadden het absoluut niet beter kunnen treffen. In de maanden die de behandeling heeft geduurd hebben we een geweldige, deskundige, aardige, meelevende man leren kennen die je door zijn empathisch vermogen het gevoel geeft dat je er echt toe doet. Overleg over behandelingen, uitleg...wat ons betreft kon het niet beter. De enige vraag waarop ik helaas eigenlijk geen goed antwoord kan geven heeft niets met de deskundigheid van de arts en/of het MST te maken maar met de aard van de lymfeklierkanker waaraan mijn man leed: hij was in totale remissie na de stamceltransplantatie, maar na een tweetal maanden bleek in 2017 de kanker weer terug voor de derde maal en was er niets meer aan te doen. We blijven Dr. Snijders altijd dankbaar.

Reactie van/namens Jonne (Communicatie MST)

geplaatst op 19 februari 2019

Bedankt voor uw bijzondere beoordeling. Wij zullen uw cijfers intern doorsturen. ^Jonne

Bent u of werkt u voor Snijders, T.J.F.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.