Internist Snijders, T.J.F.

Man
Specialisme
Hematologie, oncologie
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Snijders, T.J.F., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 22 oktober 2016

Botkanker

Specialisme

Interne geneeskunde

Mijn vader had de ziekte van kahler, deze arts en zijn team zijn zo zorgzaam en gespecialiseerd  bezig geweest met mijn vader, maar ook voor de directe familie leden Ik kan alleen maar vol lof over dr Snijders en zijn team spreken. Ook mijn vader was tot aan zijn einde vol lof over dr Snijders en zijn team. Ze geven je ook vertrouwen in alles. Helaas heeft het op het laatst niet meer mogen baten. Maar kan u verzekeren dat ze alles ingezet hebben wat ze in hun vermogen hadden. Nogmaals mijn dank is groot aan hen die mijn vader geholpen hebben.

Reactie van/namens Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Hartelijk dank voor deze beoordeling, ik ga het delen met de dokter.

Sterkte met het verlies van uw vader.

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Snijders, T.J.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.