Internist Temizkan, M.

Geslacht
Man
Specialisme
Oncologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Temizkan, M., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 7 februari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Leververvetting

Specialisme

Interne geneeskunde

Nooit meer bij deze arts. Kwam met te hoge leverwaarde. Het onderzoek wat hij wilde doen was in 2016 al gedaan. Kreeg als opmerking: dan doe ik er niks aan. En ik kon gaan. leverwaarde blijft stijgen maar echt nooit meer bij hem!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wij willen graag leren van patiënten en de zorg daar waar mogelijk verbeteren. Daarom zouden wij het op prijs stellen wanneer u contact wilt opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0341-463801. Mailen kan ook naar klachten@stjansdal.nl Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Temizkan, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.