Internist Tempels-Pavlica, Z.

Vrouw
Specialisme
Allergologie
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Tempels-Pavlica, Z., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 3 februari 2017

Contactallergie

Wat een uiterst zorgvuldige arts. Ik was aangenaam verrast, ze luisterde heel goede, stelde de juiste vragen en haar uitleg was heel duidelijk. Ik kon meteen bloed laten prikken en ze overlegde meteen met de dermatoloog. Ook had ze zich heel goed ingelezen in mijn medisch dossier dat kwam heel betrokken over. Ik merkte meteen dat dr Tempels ook andere mogelijke factoren uit wilde sluiten door ook m'n suiker, schildklier na te laten kijken. De volgende dag belde ze stipt om 8.00 met de uitslag van het bloedonderzoek. Ik wou dat alle artsen zo zorgvuldig waren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tempels-Pavlica, Z.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.