Waardering over Toorians, A.W.F.T., Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 18 februari 2021

4.1
  • Hyperthyreoïdie
  • Interne geneeskunde

Ondanks dat ik een redelijk goede klik had met dr Toorians, is mijn vertrouwen nu volledig weg. Op eigen initiatief wilde ik een paar jaar geleden de behandeling titratie. Met tegenzin stemde dr Toorians in. Het nadeel is dat ik vaker geprikt moet worden, zodat mijn medicatie op tijd aangepast kan worden. Dat ik over 6 weken geprikt wil worden lijkt mij normaal bij titratie. Ondanks dat mijn Tsh veel te laag was, wilde dr Toorians mij pas over 4 maanden laten prikken. Zijn reden was dat “hij een praktijk te runnen had”. Dus Toorians kijkt niet wat nodig is voor de gezondheid van de patiënt. Het is immers wat meer werk voor een arts om bloedwaarden te bestuderen. Dit is toch 1 van de taken van een arts? Om hem te ontlasten zei ik dat ik evt wel tussendoor bij mijn huisarts kon prikken. Hij vond dat ik anders maar bij mijn huisarts onder behandeling moest, want 2 kapiteins op een schip kon niet! Ik stond perplex, omdat een huisarts geen specialist is! Dit was voor mij de druppel..

Reactie van/namens Internist Toorians, A.W.F.T. - Geldrop

Het spijt me te horen dat u het zo ervaren heeft. Graag zou ik met u het gesprek willen aangaan.
U kunt hiervoor uw contactgegevens mailen naar communicatie@st-anna.nl.
Hoop van u te horen. Met vriendelijke groet, A. Toorians

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Toorians, A.W.F.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.