Waardering over Verhagen, D.W.M., Overige kliniek Medisch Centrum Jan van Goyen, locatie Jan van Goyenkade - Amsterdam op 17 oktober 2019

• Hyperthyreoïdie

Ik kwam bij toeval bij dr. Verhagen omdat ik in het ziekenhuis bij ons in de buurt pas na anderhalve maand gezien kon worden terwijl ik ontzettend veel klachten en last had van een hyperthyreoïdie. Ik kon binnen 5 dagen terecht en heb me erg gehoord gevoeld. Er werd nauwkeurig geluisterd naar mijn klachten en ook meteen actie ondernomen. Ze heeft zelfs de moeite genomen om een snelle afspraak bij een collega-internist in het ziekenhuis bij mij in de buurt te regelen. 2 dagen belde dr. verhagen nog op om te vragen of alles nu goed geregeld was. Echt ontzettend fijn en plezierig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verhagen, D.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.