Waardering over Waal, T.T. de, Ziekenhuis Isala Diaconessenhuis - Meppel op 13 maart 2019

• IJzerstapeling
  • Interne geneeskunde

Zeer vriendelijke arts , deed beenmergonderzoek en biopt. Duidelijk uitleg wat hij ging doen, en gaf momenteel aan wat onprettig kon zijn. Luisterde ook goed na wat ik zei, wat evt  oorzaak kon zijn van te hoge bloedwaarden. Vond fijn dat je mee dacht, Ondanks dat bij mij , het afnemen van biopt wat moeilijk ging, een 10 voor alles. Ook Verpleging goed, hield me goed in de garden, of het wel ging. Je hoort vaak horrel verhalen, over dit onderzoek. Kan best zo zijn, en dat wordt op internet gezet, maar de goede verhalen hoor je niet. Echt aan te bevelen arts. Weer een specialist die werkt uit z’n hart, en niet omdat hij arts is. Bij consult van uitslag onderzoek, gelukkig geen afwijking.Luisterde goed, en wou wil 1 keer aderlating doen, om te zien wat dat deed.Nu afwachten hoe dit gaat ,dan nog een consult.

Bent u of werkt u voor Waal, T.T. de? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.