Waardering over Waal, T.T. de, Ziekenhuis Isala Diaconessenhuis - Meppel op 13 maart 2019

• IJzerstapeling
  • Interne geneeskunde

Zeer vriendelijke arts , deed beenmergonderzoek en biopt. Duidelijk uitleg wat hij ging doen, en gaf momenteel aan wat onprettig kon zijn. Luisterde ook goed na wat ik zei, wat evt  oorzaak kon zijn van te hoge bloedwaarden. Vond fijn dat je mee dacht, Ondanks dat bij mij , het afnemen van biopt wat moeilijk ging, een 10 voor alles. Ook Verpleging goed, hield me goed in de garden, of het wel ging. Je hoort vaak horrel verhalen, over dit onderzoek. Kan best zo zijn, en dat wordt op internet gezet, maar de goede verhalen hoor je niet. Echt aan te bevelen arts. Weer een specialist die werkt uit z’n hart, en niet omdat hij arts is. Bij consult van uitslag onderzoek, gelukkig geen afwijking.Luisterde goed, en wou wil 1 keer aderlating doen, om te zien wat dat deed.Nu afwachten hoe dit gaat ,dan nog een consult.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waal, T.T. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.