Waardering over Wauters, I.M.P.M.J., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 15 augustus 2013

5.5

1e afspraak ben ik door een assistent onderzocht. Bij tweede bezoek stelde zij zelf voor om bij haar op controle te blijven. In het derde bezoek was zeer vervelend, zij had geen luisterend oor was alleen zelf aan het woord. Kreeg niet de gelegenheid om een vraag te stellen. Ging plotseling zonder redenen mijn huisarts bellen. Het was net of ik op een arrogante manier een berisping van haar moest krijgen dat ik op advies van een vervangende huisarts één maand eerder op controle was gekomen. Op haar vraag op zij nog een briefje aan mijn huisarts moest schrijven antwoordde ik dat dit nu niet meer nodig was en heb teleurgesteld afscheid genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wauters, I.M.P.M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.