Waardering over Weijgert, E.J.H.M. van de, Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 18 december 2018

• N.v.t.

4.5
  • Interne geneeskunde

Sinds 2016 kamp ik met onverklaarbare klachten. Ben inmiddels 50 kilo afgevallen omdat ik geen voedsel door kan slikken. Omdat het ziekenhuis mijn lichamelijke klachten niet kon verklaren ben ik op advies naar een psycholoog gegaan. Resultaat geen verbetering en ook kon zij de klachten niet verklaren. Terug naar de huisarts en hij heeft mij doorverwezen naar de internist. Hij heeft 1 bloedonderzoek gedaan en niets gevonden. Verder onderzoek gaat hij ook niet doen. Geeft aan het vervelend te vinden maar mij niet te kunnen helpen. Niet aangegeven wat ik verder kan doen. Waardeloos!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weijgert, E.J.H.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.