Waardering over Wesche, M.F.T., Ziekenhuis Tjongerschans - Heerenveen op 3 mei 2019

2.6
  • Hyperthyreoïdie
  • Interne geneeskunde

Helaas staat deze interniste zó slecht tegenover de verschillende behandelmethodes dat ze mij tijdens het eerste gesprek niet eens een keuze gáf. Ik moest maar zo veel medicatie slikken dat mijn schildklier blijvend stil werd gelegd en hormoonpreparaat toevoegen ter vervanging van mijn eigen hormonen. Dat er ook zoiets bestaat als titratie is niet eens besproken. Nu 3 maanden verder dermate weinig vertrouwen meer in haar oordeel dat ik een 2nd opinion aanvraag. Jammer dat een arts haar eigen kennis omzet in een té groot ego, en een totale afkeer heeft voor patiënten die zichzelf verdiepen in de materie Graves in combinatie met titratie

Reactie van/namens Ziekenhuis Tjongerschans - Heerenveen

geplaatst op 6 mei 2019

Geachte heer/mevrouw,
We vinden het vervelend dat uw ervaring in ons ziekenhuis niet naar wens is geweest. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn, komen we hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor contact opnemen met de ombudsfunctionaris via: ombudsfunctionaris@tjongerschans.nl of telefonisch: 0513-685089

Bent u of werkt u voor Wesche, M.F.T.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.