Waardering over Wierema, T.K.A., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 26 juni 2019

1.3
  • Hoge bloeddruk
  • Interne geneeskunde

ik was jaren patient van dr.olijhoek helaas is zij niet meer werkzaam in het ziekenhuis,kreeg dr.wierema in de plaats.een vreselijke onsympathieke man ik kwam er voor mijn bloeddruk en die was nog steeds te hoog,en een idee om mijn overgewicht aan te pakken.ik kreeg als antwoord een maag verkleining waar hij volgens mij een bonus op krijgt. maar dat werkt niet voor mij en dat was al meerdere malen besproken.dan ga je maar minder eten.daar kon ik het mee doen.na al die jaren controle bij verschillende internisten was dat nu ineens niet meer nodig ik hoefde ook niet meer terug te komen en moest me maar laten controleren bij de huisarts.zo'n botte behandeling hoef ik nooit meer.stond echt perplex.en voelde me echt niet serieus genomen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wierema, T.K.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.