Waardering over Wijbenga, J.A.M., Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 19 februari 2021

• N.v.t.
  • N.v.t.

3.0
  • Hormonale stoornissen
  • Interne geneeskunde

Zojuist enkele jaren onder behandeling bij mevr dr. Wybenga Internist - vasculaire geneeskundige voor mijn schildklier en suiker. Na enkele jaren overgekomen van het Haga ziekenhuis naar Reinier in Delft. Helaas moet ik achteraf concluderen. Mevr Wybenga heeft tov van mijn vorige internist een andere aanpak als internist, luistert niet en wist totaal niet wat er privé bij mij afspeelde mbt zwangerschap wat ik niet was en niet wilde worden. Deed hierbij een aanname wat totaal van kant was. Daarnaast toonde ze voor mijn gevoel geen interesse en hadden we geen goed gevoel bij deze arts vanaf het begin al niet. Maar toch een kans gegeven. Achteraf bleek mij gevoel toch te kloppen dat dit niet de arts is die ik zou willen hebben en mede door voornoemde oorzaken het dossier bij Wybenga per direct laten sluiten. Kortom zijn dit enkele verloren jaren waren waar ik geen stap tot verbetering ben gekomen tov van mijn vorige Internist. Erg jammer dit!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijbenga, J.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.