Waardering over Wismans, P.J., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 23 november 2018

• N.v.t.

• Maag-, Darm- en Leverziekten

Dr. P.J. Wismans is als internist reeds ruim 28 jaar zeer van invloed geweest in mijn leven.  Een sublieme arts die mij op kundige wijze als diabeet heeft bijgestaan. Van enorme importantie zijn de maatregelen die hij voorts heeft genomen, bij ernstige afwijkingen geconstateerd in de dikke darm. Dit nadat ik reeds 2x eerder i.v.m. kwaadaardige "zaken" hiervoor was geopereerd. Hij relativeerde echter altijd z'n handelingen, hoewel hij besefte hoe belangrijk zijn ingreep was geweest. Een autoritair optreden is hem vreemd. Ik kan niet onvermeld laten dat, de wijze waarop hij afscheid heeft moeten nemen van z'n o zo dierbare Havenziekenhuis, zeer spijtig moet zijn geweest. Simpel gezegd is het jammer dat zo'n Groot mens, met het hart op de juiste "plaats" dit heeft moeten ondervinden. Woorden schieten tekort als ik moet omschrijven wat hij voor mij heeft betekend. Dr. Wismans wat ben ik je onvoorstelbaar dankbaar dat ik je mocht leren kennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wismans, P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.