Waardering over Wondergem, M.J., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 15 juni 2011

9.8

Bij haar een combinatie ervaren van daadkracht, attentie, en verzorgend. Mevr. Wondergem maakt deel uit van een team, en daar wil ik dit over schrijven: Toen in de jaren zestig de gitarist van ZZ-Top, Billy Gibbons, een bezoek bracht aan Jimi Hendrix, vertelde hij daar later over dat Jimi hem de meest waardevolle gitaarles, ooit, had gegeven: "Volume op elf, en raggen!" (daar zullen de buren blij mee geweest zijn?!). Welnu, wanneer er stand-elf op een volumeknop van een gitaarversterker te vinden is, vind ik dat er ook plaats is voor een rapportcijfer-elf. Zoals geschreven, mevr. Wondergem maakt deel uit van een team. En voor mij als patiënt is dat dan ook het enige cijfer dat voor hen in aanmerking komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wondergem, M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.