Waardering over Woudstra, M., Ziekenhuis St. Anna Ziekenhuis, locatie Geldrop - Geldrop op 24 maart 2016

3.0
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Interne geneeskunde

Over deze arts ben ik totaal niet te spreken. Hij is erg patiënt onvriendelijk. Zelf de verpleegkundigen laten merken dat zij zijn gedrag niet prettig vinden. Deze arts stuurde mij na een algeheel onderzoek weg met de mededeling dat het psychische klachten waren waar ik aan leed. Toen ik alsnog terug kwam en bij hem erop aandrong voor een endoscopie werd hij zwaar geïrriteerd. Uit onderzoek bleek ik de helicobacter pylori te hebben. Een antibiotica kuur en ik zou van de klachten af zijn. Mijn klachten werden alleen maar erger nadat de bacterie bestreden was. Ik ben daarna naar een ander ziekenhuis gegaan voor een onderzoek, want ik had geen vertrouwen meer in deze arts. Ik bleek een erge vorm van prikkelbare darm syndroom te hebben en daarnaast ook voeding allergieën. Deze man vind ik totaal niet geschikt voor de functie als arts. Hij gedraagt zich niet correct tegen over een patiënt, hij doet erg arrogant, respectloos en onvriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woudstra, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.