Waardering over Zanten, R.A.A. van, Ziekenhuis ZGT Almelo - Almelo op 26 juni 2019

• N.v.t.

4.0
  • Interne geneeskunde

Als patiënt met a-specifieke klachten en geen duidelijk aanwijsbare oorzaak, werd weinig empathie getoond. Ook uitleg en mogelijke verklaring bleven achterwege. (Non-)verbale houding was onprofessioneel en ongeïnteresseerd.

Reactie van/namens Ziekenhuis ZGT Almelo - Almelo

geplaatst op 28 juni 2019

We betreuren het dat u ontevreden bent. Om onze zorg en dienstverlening te verbeteren, willen we graag met u in contact komen. We adviseren dan ook om contact te leggen met een van onze klachtenbemiddelaars. Zij zijn onpartijdig en doen hun uiterste best om, in overleg met u, tot een goede oplossing van uw klacht te komen. De relevante informatie vindt u via op de pagina: https://www.zgt.nl/patienten-en-bezoekers/geef-uw-mening-over-ons/een-klacht-indienen/

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zanten, R.A.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.