Kaakchirurg Alberga, O.E.W.

Kaakchirurg

Geslacht
Man
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Alberga, O.E.W., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 1 februari 2017

Kaakchirurgie

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

De Heer Alberga neemt alle tijd om goed uit te leggen, te herhalen en nog eens uit te leggen. Ik heb geen moment gevoeld dat hij haast had.Ik had een boskerimplantaat dat vanwege een ontsteking verwijderd moest worden. Dit type implantaat is zo oud, dat de heer Alberga er nog nooit een had gezien. Dit weerhield hem er niet van het perfect te verwijderen. Na een week was ik verbaasd dat ik geen pijn heb na zo'n ingrijpende operatie en het geneest heel erg goed. Ook tijdens de controle afspraak was de heer Alberga weer zeer geduldig, deskundig en behulpzaam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alberga, O.E.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.