Kaakchirurg Alberga, O.E.W.

Kaakchirurg

Geslacht
Man
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Alberga, O.E.W., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 22 november 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Erg tevreden over opvang,behandeling door assistenten. Ook de verdoving prima en zorgvuldig. De Kaakchirurg kwam binnen, zei gedag en begon direct zonder te zeggen wat hij ging doen. De behandeling was pijnlijk en zeer hardhandig. De assistente zei...u voelt wat druk maar het leek of er een vrachtwagen over mijn kaak ging. Ter plekke na afloop ( nog geen 5 minuten) nog extra pijnstilling gekregen. Ik was overdonderd door de snelheid, de behandeling, het niet even napraten met de chirurg. Hij was verdwenen voordat ik goed en wel de stoel uit was. De assistenten waren wederom allerliefst. Ik stond buten met een tollend hoofd en overdonderd door de hardhandigheid . Een dag later hechting al los. Pijn na een week nog flink aanwezig. Ik ben geen pieper , niet bang en heel wat gewend, dit voelde als een overval.

Reactie van/namens Kaakchirurg Alberga, O.E.W. - Almere

Geachte heer/mevrouw,
Ik betreur het zeer dat u deze negatieve ervaring heeft met de manier waarop ik u zorg verleend heb. Ik zou het op prijs stellen als u mij de gelegenheid geeft hierover met u in gesprek te gaan. Dit kan telefonisch door contact op te nemen met de teammanager van onze MKA-afdeling, via telefoonnummer 036-868 9649.
Met vriendelijke groet, O. Alberga (kaakchirurg)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alberga, O.E.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.