Kaakchirurg Alberga, O.E.W.

Kaakchirurg

Geslacht
Man
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Alberga, O.E.W., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 8 november 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Prima behandeling bij het (nood)verwijderen van een verstandskies. Ik ben altijd zenuwachtig voor behandelingen aan gebit etc. De assistente was super aardig en stelde mij gerust tijdens het aanbrengen van de verdovingen, waar ik overigens nagenoeg niets van gevoeld heb. De chirurg was erg vriendelijk en ik vond het fijn dat ze onder de behandeling nog uitleg gaven over wat er gebeurde. Opgelucht en blij weer naar huis.PS er staat een vraag over samen beslissen. Daar zou ik ook graag een NVT willen zien. Reden : vestandskies moet er uit, wat heb ik te kiezen? niks toch? Daarom een 1 maar in principe doet dit afbreuk aan het totaal van de positieve waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alberga, O.E.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.