Waardering over Bierenbroodspot, F., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 25 oktober 2020

• N.v.t.

Ik was ontzettend zenuwachtig en werd echt op mijn gemak gesteld. Alles werd duidelijk van te voren verteld, zowel door Dhr. Bierenbroodspot als door de assistente. Als er wat was moest ik meteen "aan de bel" trekken. Toen mijn afgebrokkelde kies eruit was getrokken werd er steeds (op een niet vervelende manier) gevraagd hoe het met mij ging. Nee, echt, ik zag er als een berg tegenop maar uiteindelijk alles goed en rustig verlopen. Ik weet niet of Dhr. Bierenbroodspot in het systeem kon zien dat ik een aantal jaren geleden een GBP heb gehad (misschien moest ik dit zelf even zeggen maar ik slik zelden pijnstillers). Hierdoor mag ik blijkbaar, werd opgemerkt door apotheker in't ziekenhuis, geen ibruprofen 600 slikken (wel weer met maagbeschermers erbij) maar ik ben eerst paracetamol gaan slikken tegen de napijn en dat ging ook goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bierenbroodspot, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.