Kaakchirurg Blankestijn, J.

Kaakchirurg

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Blankestijn, J., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 2 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Het systeem van het maken van een afspraak is een drama in Alkmaar. Maar de behandeling daarna maakte alles goed. Toen ik gister kwam voor een apexresectie wist de kaakchirurg nog precies dat ik de vorige keer zei dat ik totaal geen zin hierin had.Dr. Blankestijn en zijn medewerksters waren zeer vriendelijk.  Ze probeerden me af te leiden tijdens het wachten op de verdoving omdat ik zo zenuwachtig was. Ze vertelden bij elke handeling wat ze aan het doen waren. De sfeer was ontspannend en goed. Mijn ene veter was losgegaan en die werd nog even door een van de dames vastgemaakt. Er is nog op gewezen dat de kans van slagen in mijn geval maar 50 was. Maar alles is zo keurig gegaan dat ik goede hoop heb. Vanmorgen nog gebeld voor een vraag en ook toen vriendelijk antwoord gekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blankestijn, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.