Kaakchirurg Bolouri-de Kruijf, S.

Kaakchirurg

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Aangezichtschirurgie
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Bolouri-de Kruijf, S., Ziekenhuis Ziekenhuis Gelderse Vallei - Ede op 9 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik ben zeer tevreden over mevr. Bolouri. In eerste instantie heb ik gesprek gehad met een ander Kaakchirurg en hij vertelde mij dat mijn verstandskiezen in de gevoelszenuwen zitten, en dat het beschadigd kon worden tijdens het verwijderen. Ik maakte me enorm druk hierover. Ik heb mijn verstandskiezen onder narcose laten verwijderen i.v.m. omstandigheden. Voor de datum van opname kreeg ik te horen dat mevr. Bolouri de operatie zou doen. Ik heb haar kort voor de operatie gezien, ze gaf me de volle vertouwen. Wat ben ik blij dat zij het gedaan heeft, ze heeft absoluut de zenuwen niet beschadigd en heb gewoon gevoel. Heel blij mee! Hartelijk dank mevr. Bolouri.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bolouri-de Kruijf, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.