Kaakchirurg Bosgra, J.F.L.

Kaakchirurg

Geslacht
Man
Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Bosgra, J.F.L., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 10 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Verstandskiezen trekken

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Dit is de derde kaakchirurg die een verstandskies bij me heeft getrokken, wat een deskundige en prettige arts! Ik kreeg dhr Bosgra via een collega aanbevolen. Waar vorige artsen hun schouders ophalen bij adviesvragen, voorzag dhr Bosgra mij van ècht advies. Vorige kaakchirurg vertelde mij dat ik een 3D scan moest laten maken, maar Bosgra vertelde dat dat echt niet nodig was. Hij ging rustig en secuur te werk en binnen 5 minuten was mijn kies verwijderd. Na afloop van de behandeling was ik wat duizelig. De verpleegkundigen waren erg aardig en hielpen mij bij kennis te blijven. Na afloop nog een keer gebeld omdat er zwart weefsel (bloedstolling) ontstond waar ik me zorgen over maakte. De vrouw die ik aan de telefoon kreeg luisterde prima, maar had beter kunnen inspelen op mijn vragen en zorgen. Ze herhaalde meerdere keren dat ik gewoon moest blijven poetsen, maar daarmee was het al snel afgedaan. Kan dhr Bosgra wel van harte aanraden!

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi - Hilversum

Hartelijk dank voor uw mooie waardering! We hebben uw reactie doorgegeven aan de heer Bosgra.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bosgra, J.F.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.