Waardering over Bouwman, W.F., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 12 januari 2017

2.7
  • Verstandskiezen trekken
  • Mondziekten en kaakchirurgie

-Afspraken foutief gemaakt, verkeerde tijd; -Zeer hardhandige aanpak, dus langdurige pijn aan over gehouden. -Slechte communicatie, niet aangegeven wat de mogelijke gevolgen (langdurig pijn) zijn. Niet duidelijk aangegeven hoe hier mee om te gaan (hoeveel spoelen, pijnstilling). Ik heb uiteindelijk ten einde raad maar mijn tandarts gebeld, en fijne antwoorden gekregen. Ik kreeg deze antwoorden niet van deze dokter ondanks herhaaldelijk vragen. Hij gaf twee antwoorden. Eerst: "Dat is al gezegd" en dan daarna "Wat bent u negatief". Hele nare ervaring. Ik wordt nachts nog wakker van de pijn door de ruwe behandeling, en heb erg veel last van het gevoel wat ik overgehouden heb aan het contact met deze dokter. Ik hoop dat hier iets mee gebeurt, want niemand hoeft in Nederland zo behandelt te worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouwman, W.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.