Kaakchirurg Broers, P.C.

Kaakchirurg

Waardering over Broers, P.C., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 31 mei 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Verstandskiezen trekken

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

Ik ben twee keer bij dr Broers geweest voor het verwijderen van mijn verstandskiezen. Hij is erg aardig. Voor de tweede afspraak vroeg hij mij hoe ik de eerste keer ervaren had. Ik vond de eerste keer verstandskiezen verwijderen een vrij heftige ervaring, niet omdat ik pijn had, maar omdat er gewoon heel veel gebeurt in je mond... De chirurg stelde voor om tijdens de ingreep te vertellen waar hij mee bezig was zodat ik dit zou weten. Dit was erg fijn, ik waardeer het heel erg dat hij hier even naar gevraagd heeft en rekening mee hield! Een zorgzame chirurg met humor! Ik zou deze chirurg zeker aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Broers, P.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.