Waardering over Bronkhorst, M.A., Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 21 juni 2016

• Kaakchirurgie
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Dr. Bronkhorst heeft bij mij een verplaatsing van de onderkaak naar voren uitgevoerd (kaakosteotomie BSSO) nadat de stand van mijn tanden en kaak al zoveel mogelijk waren gecorrigeerd d.m.v. een beugel. Aan het begin van dit traject (2 1/2jr geleden) heb ik duidelijke en eerlijke informatie gekregen van zowel dr. Bronkhorst als de orthodontist (in mijn geval dhr. R. Reijers). Dit heeft mij vertrouwen in de behandeling gegeven.Rondom de kaakoperatie, goede begeleiding en informatie gehad van dr. Bronkhorst en zijn team.Dr. Bronkhorst heb ik ervaren als een kundig en sociaal vaardig arts.Ik kan hem van harte aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bronkhorst, M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.