Waardering over Bronkhorst, M.A., Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 2 augustus 2012

9.8

Ik heb mijn behandelingen (verstandskiezen trekken/snijden) bij dhr Bronkhorst en assistenten als prettig ervaren. Ze zijn vriendelijk, ze nemen tijd voor je, ze leggen je alles perfect uit, je eigen vragen worden correct beantwoord. er is een ontspannen sfeer voor en tijdens de behandeling. De behandeling is pijnloos! Ook na de behandelingen heb ik door het innemen van de medicijnen helemaal geen pijn gehad. Ik zou zeggen heb je last van je verstandkiezen twijfel niet maar gewoon doen het valt 100% mee!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bronkhorst, M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.