Waardering over Brouwer, T.J., Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen op 28 maart 2019

1.0
  • Verstandskiezen trekken
  • Mondziekten en kaakchirurgie

Ik had 2 verstandkiezen die moesten worden getroken, eerst foto gemaakt, zegt brouwer de 2e de volgende keer moet ik eerst door zagen. Hij trekt kies nr 1 dat ging zonder moeite. Daarna week later moet ik voor kies nr 2, hij zegt niks begint te verdoven daarna te boren trekken weet ik veel ik ruik verbrand vlees en gekraak moest bij spuiten deed vreselijk zeer, zegt zijn assitent nou dokter die had u beter door kunnen zagen. Zit nu een flink gat in mijn mond, en de kies daarvoor ligt de hals bloot, denk er over de man aan te klagen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen

Uw bezoek aan ons ziekenhuis is anders verlopen dan u had verwacht of gewenst. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen of mailen met onze klachtenfunctionaris, tel. (050) 524 5035 of klachten@mzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brouwer, T.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.