Waardering over Do-Quang, T.D., Tandartsenpraktijk DQ Clinics Den Haag - Den Haag op 6 september 2019

Twee wortels van hoektanden laten verwijderen. Mijn tandarts kreeg er in 20 min tijd totaal geen beweging in, en had ik veel last. bij de kaakchirurg stond ik na 10 min weer buiten en had ik totaal geen last of napijn. Er werd ook een ontsteking geconstateerd onder een kies, bleek een cyste te zijn. er is een stukje wortel en een stukje aangetast bot verwijderd. Daar had ik wel een beetje last van, maar dat was me vantevoren al verteld. Voor en tijdens de behandelingen wordt alles verteld en uitgelegd. Niemand gaat graag naar een kaakchirurg, maar als het dan toch moet, ga ik nooit meer naar een ander!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Do-Quang, T.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.