Waardering over Dokter, B.J., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 28 februari 2019

5.6

na het verwijderen van een verstandskies en de kies daarnaast moest ik nog 3 keer terug voor klachten. Onsteking en er bleken botsplinters overgebleven te zijn. Deze zijn door een andere chirurg uiteindelijk afgeknipt. Na een maand weer naar dr, Dokter. Vond dat het er goed uit zag en zag geen noodzaak om iets te doen, een week later stak er weer een botsplinter door mijn tandvlees. Zelf maar bijgevijld met een nagelvijltje. Kortom voor mij geen dr. Dokter meer.

Reactie van/namens Jonne (afdeling Communicatie MST)

Hallo, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat er botsplinters achtergebleven zijn.

Heeft u behoefte aan een gesprek over uw ervaring? U kunt contact opnemen met ons Patiënten Service Centrum, bereikbaar via (053) 487 20 45 en PatientenServiceCentrum@mst.nl

^Jonne

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dokter, B.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.